zaterdag 14 januari 2012

Gerald Troost treedt op in Waalwijkse kerk

Bekende christelijke zanger verzorgt muziek in missionaire jongerendienst

Op zondag 29 januari zingt Gerald Troost tijdens de missionaire jongerendienst in de Ambrosiuskerk in Waalwijk. De christelijke zanger, bekend van zijn cd’s en optredens op festivals en voor de radio, zingt eigen nummers met zijn band en begeleidt samenzang. Dominee Otto Grevink gaat voor in de dienst. De dienst is een initiatief van de Protestantse Gemeente Waalwijk, waartoe de Ambrosiuskerk behoort. De dienst begint om 19.00u. Toegang is gratis. Er wordt een collecte gehouden voor de kosten en voor een goed doel.

Gerald Troost is een veelzijdig en gewaardeerd artiest uit Veenendaal. In de afgelopen jaren schreef Gerald meer dan 100 nummers en gaf honderden concerten, workshops en trainingen die een breed publiek wisten te boeien. Verder is Gerald actief als DISC trainer en betrokken bij verschillende christelijke organisaties als Wake Up Veenendaal en Dorcas Hulp.

Na de opleiding Maatschappelijk werk, een aantal rockbands kwam in het jaar 2000 de volledige CD ‘Met andere ogen’ op de markt. De CD bevatte nummers als Toevallig niet, Steeds dichterbij jou, Thuis en was een schot in de roos. Na het succes van ‘Met andere ogen’ bleek Gerald geen ééndagsvlieg en volgden er verschillende CD’s en boeken. Dagelijks ontvangt Gerald ontroerende mailtjes van mensen die geraakt zijn door een optreden, een CD of spreekbeurt.

Gerald Troost verzorgd wekelijks optredens met een voltallige begeleidingsband of in een kleinere setting. Het ‘Troost On Tour Crew’ ondersteunt de zanger in het verzorgen van licht & geluid, nazorg en grafische vormgeving. Gerald Troost heeft optredens gegeven op de EO-jongerendag, Flevo Festival, Yorin, Radio 2, Radio 3, Festivals, regionale omroepen etc. Verder verzorgt Gerald ook regelmatig passende optredens op scholen, koorjubilea, bruiloften en kerkdiensten.

Over zijn missie zegt Gerald: ‘Ik wil heel graag mensen wijzen op de schoonheid van het evangelie en ik besef dat mijn muziek krachtiger wordt als ik Jezus centraal zet in al mijn activiteiten en producten. Ik wil laten zien wat God in mijn leven heeft veranderd. Zijn liefde voor mij is de drijfveer waaruit ik leef. Geloven, voor mij, is niet achterhaald of saai, maar avontuurlijk en van levensbelang. De komende tijd zal ik naast het produceren CD’s en boeken, mensen blijven coachen als DISC trainer en me blijven inzetten voor het werk van De Hoop, Wake Up Veenendaal en Dorcas Hulp.

Voor meer informatie: www.geraldtroost.nl en via Nelinda Troost, nelinda@geraldtroost.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten